Dieta i przyrost mięśni

4 Views Comment Off

Duża cześć osób ćwiczących na siłowni może mieć problemy z przybraniem na wadze. Na samym początku warto pamiętać o odpowiednio skomponowanej diecie. To właśnie ona będzie w naturalny sposób dostarczać organizmowi najbardziej potrzebną ilość białka, witamin a także węglowodanów. Aby jednak to wszystko przynosiło co raz większe sukcesy należy się przede wszystkim również decydować na odżywki na masę. Dzięki nim można liczyć na większe rezultaty w postaci większej masy mięśniowej. Trzeba o tym jasno powiedzieć, że odżywki wybierane jako uzupełnienie diety mogą dawać zastrzyk dodatkowej energii.

Jeśli chodzi już o wyżej wspomnianą dietę to należy pamiętać aby ona była dobrana pod kątem własnych potrzeb i możliwości. Ogólnie przyjęte normy w spożywaniu węglowodanów powinny wynosić przede wszystkim w granicach od około 5g do 7 g na 1kg masy ciała. Natomiast jeśli chodzi o białko to tak naprawdę dzienna dawka powinna oscylować w granicach od około 2g do 3g na 1kg masy ciała.

Każdy może prowadzić inny tryb życia. Nie każdy w ciągu jednego dnia może dostarczać odpowiednią dawkę kalorii w postaci tradycyjnych składników odżywczych. Odżywki są na co dzień stosowane przez osoby aktywnie uprawiające sport siłowy i wytrzymałościowy. Oni w bardzo dużej mierze dzięki temu dostarczać będą dostarczać najbardziej potrzebnych minerałów i witamin. Z odpowiednim bagażem doświadczeń i stażem na siłowni co raz trudniej będzie zwiększać masę swoich mięśni. Jednak nikt z tego powodu nie jest na straconej pozycji. Przede wszystkim aby wciąż stale rosnąć warto wybierać odżywki.

Sposób ich użycia nie jest aż tak skomplikowany. Nikt nie powinien mieć większych problemy z ich użytkowaniem. Odżywki występują przede wszystkim w postaci zwykłego proszku, bardzo często jest to wielosmakowy napój, który bez problemu można zabierać ze sobą na siłownię i spożywać bezpośrednio po treningu lub przed. Chociaż należy je stosować jedynie jako dodatek do treningu. Na pewno bez odpowiedniej motywacji i czasu poświęconego na siłowni nie można w stanie pobudzać swoich mięśni.

Warto teraz powiedzieć, które odżywki stosują wszyscy sportowcy uprawiający sporty wytrzymałościowe lub siłowe. Na pierwszym miejscu na pewno należy zaznaczyć kreatynę. To właśnie dzięki niej można w naturalny sposób dostarczać mięśniom dodatkową energię do swojej pracy. Węglowodany, one skutecznie zapewniać będą utrzymanie wysokiego poziomu energii w czasie całego wysiłku. Aby podnieść odpowiednio poziom swojego testosteronu trzeba z pewnością zastosować booster testosteronu. On może powodować zwiększeniu anabolizmu a także szybszą regenerację, energię oraz witalność. Odżywki, które zwiększają naczynia krwionośne a także podwyższają stężenie azotku tlenku to na pewno arginina, agmatyna a także cytrulina. Dzięki ich wykorzystaniu można swobodnie wpływać na ich wydolność a także wytrzymałość. W przypadku regeneracji warto stawiać na aminokwasy egzogenne. To tutaj w dużej mierze chodzi o tak bardzo popularne Bcaa. Ten składnik nie jest wytwarzany przez ludzki organizm. Warto je dostarczać bezpośrednio z pożywieniem albo suplementować.

Dieta i przyrost mięśni
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

About the author

Archiwa